steam-clan.forumz.ro

Bun Venit Pe Forum !
 
AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiți | 
 

 Despre Functiile de Random #1 [AMXX]

In jos 
AutorMesaj
-Tg | parkour cL.
Admin
avatar

Mesaje : 189
Data de înscriere : 12/07/2008
Varsta : 26
Localizare : Iasi (acasa)

MesajSubiect: Despre Functiile de Random #1 [AMXX]   Mier Aug 13, 2008 10:35 am

Urmatorul tutorial este unul pentru mai avansati in AMXX Coding.
La ce foloseste ? ei bine aveti setat cateva flaguri pentru in ramdom cu colori pentru un entity sau la un hudmessage sa puneti cu culori random

De retinut:
- Exista 3 tipuri de random si valorile de la unul dintre ele nu poate fi folosit la celelalte.
- Exista functia "random(val)" care o recomand sa o folositi cand aveti de la 0 la un numar

Ei bine, acuma functiile:
1) random(max) - de ex daca aveti o numaratoare de la 0 la 55 .
Va aparea asa : Cod:
random(55)



Asta inseamna ca numarati de la 0 la 55
2) random_num(de la a, la b) - de ex daca vreti sa numarati de la 44 la 89
Va arata cam asa: Cod:
random_num(44,89)



3) random_float(1,b) - aicea is numere la fel ca la random_num dar is floaturi, adica numarul trebuie sa fie precizat de zicimala, ex: de la 56.0 pana la 210.0
Va arata cam asa: Cod:
random_float(56.0,210.0)




!* Aceste random-uri, bineinteles le asociati cu variabile . EX: Cod:
new variable = random_num(22,255)




Acuma un exemplu pentru hudmessage, la care culorile sa fie random : Cod:
new iR = random(255)
new iG = random(255)
new iB = random(255)



set_hudmessage(iR, iG, iB, 0.26.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Your Message")[/i]
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://steam-clan.forumz.ro
 
Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
steam-clan.forumz.ro :: Diverse. :: Tutoriale Counter Strike-
Mergi direct la: